سایت مرکز فقهی

لحظاتی خاطره انگیز

حدود ساعت 16 بعد از ظهر بود، مهمانان ما که جزء بهترین مدارس شهر قزوین به حساب می آمد، از راه رسیدند. پس از کمی استراحت و تمام شدن کلاس طلاب، برخی از طلبه ها برای بهره وری تبلیغی از دانش آموزان و ارتباط گیری هر چه بیشتر با ایشان به عنوان سرگروه انتخاب شدند

طلاب مدرسه به عنوان اولین برنامه، به همراه گروه خود که متشکل از چند دانش آموز بود راهی حرم مطهر خواهر امام رضا (علیه السلام) حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) شدند. 
پس از زیارت دسته جمعی و آشنایی با علمای مدفون در حرم  مهمانان قزوینی ما اصرار زیادی داشتند که طلاب نیز همراه ایشان راهی بازار شوند.
حدود ساعت 8 بود که کم کم به حوزه بازگشته و یک ساعت بعد، پس از صرف شام ، سرگروه ها با دانش آموزان مشغول گفتگو در قالب گعده شدند.

در این گعده ها مباحثی از قبیل: زندگی روزمره طلبگی، ارزش طلبگی، نقش طلبه در جامعه و ... مطرح شد و هر دو طرف در فضایی دوستانه به تبادل نظر پرداختند.

بالاخره گعده ها تمام شد و به مرحله جذاب و هیجان انگیز داستان رسیدیم، یعنی، بازی و رقابت !

 فوتبال دستی، پینگ پونگ، فوتبال و مهم تر از همه بازی (زو) و یا همان کبدی بود که خیلی هیجان انگیز شد. بالاخره بعد از کلی دردسر خاموشی زده شد و با کلی سختی بالاخره بچه ها به خواب فرو رفتند.
صبح روز بعد، پس از برگزاری نماز جماعت صبح و کمی استراحت، صبحانه ای مفصل خورده و بعد ازخداحافظ، این مهمانان عزیز راهی شهر خود شدند

تعداد بازدید :263
کليه حقوق اين سايت متعلق به مرکز فقهي ائمه اطهار (ع) است.